Europska izvršna agencija za obrazovanje i kulturu je, u okviru programa Građani, jednakost, prava i vrijednosti (CERV), otvorila Poziv na dostavu prijedloga za trogodišnje okvirne sporazume o partnerstvu za potporu europskim mrežama, organizacijama civilnog društva aktivnim na razini EU-a i europskim think tankovima u područjima vrijednosti Unije;
-
-
-
- Cilj ovog poziva je zaštititi, promicati i podići svijest o pravima pružanjem financijske potpore organizacijama civilnog društva koje djeluju na lokalnoj, regionalnoj, nacionalnoj i transnacionalnoj razini u promicanju i njegovanju tih prava;
- Namjera poziva je uspostaviti trogodišnje okvirne partnerske sporazume s europskim mrežama, organizacijama civilnog društva aktivnim na razini EU-a i europskim think tankovima te povećati kapacitete okvirnih partnera za aktivni doprinos razvoju i provedbi politika EU-a;
- Prioriteti Poziva:
-
-
- Prioritet 1: Promicanje i zaštita vrijednosti Unije;
- Prioritet 2: Promicanje jednakosti, sprječavanje i borba protiv diskriminacije;
- Prioritet 3: Promicanje ravnopravnosti spolova;
- Prioritet 4: Prevencija i borba protiv rodno uvjetovanog nasilja;
- Prioritet 5: Zaštita i promicanja prava djeteta;
- Prioritet 6: Sprječavanje i suzbijanje nasilja nad djecom;
- Prioritet 7: Borba protiv rasizma, ksenofobije i svih oblika netolerancije;
- Prioritet 8: Promicanje angažmana građana;
- Prioritet 9: Promicanje europskog sjećanja;
-
-
- Proračun će se putem posebnih poziva dodijeliti odabranim okvirnim partnerima kroz Poziv Bespovratna sredstva za poslovanje okvirnim partnerima aktivnim u području vrijednosti Unije (CERV-2025-OG-SGA);
- Rok za predaju projektnih prijedloga je 28. siječnja 2025. godine do 17:00 sati;
- Više informacija o Pozivu i načinu podnošenja zahtjeva dostupno je na poveznici: https://ec.europa.eu/info/funding-tenders/opportunities/portal/screen/opportunities/topic-details/CERV-2025-OG-FPA?isExactMatch=true&status=31094501,31094502&frameworkProgramme=43251589&order=DESC&pageNumber=1&pageSize=50&sortBy=startDate
-
-